19 Ekim 2013 Cumartesi

Sürpriz Yumurtalarla Montessori

Montessori eğitiminde özgüven çok önemli, çocuğun ben duygusu önde planda... Ben yapabilirim, ben açarım, ben giyerim, ben çıkartırım vs..... Bizim evdede işer bu şekilde ilerliyor.. Burak birçok şeyi tek başına yapmak istiyor, yapamasa bile en azından deniyo... Tabi bide bizim yapmamızı istemiyor.. Mesela,
Sakız çiğnicek (tabiki şekersiz ;) açamadığında eğer ver ben açıyım dersem asla vermiyo ve açana kadar uğraşıyor... Ama istersen yardım ediyim dediğimde paaam (tamam ;) diyip veriyor....
İşte bu sebeble bizdede özgüven duygusu ön planda (;

Babamızın  neredeyse her akşam getirdiği devasal sürpriz yumurtalar (; ben bile büyük bi merakla açıyorum ne çıkacak diye... Daha önce sayı çalışması yapmıştık bunlarla.. Şimdi ise aç- kapa etkinliği yapıyoruz..
Herzamanki gibi atmıyor saklıyoruz ve oynuyoruz..... (;


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder