12 Ekim 2013 Cumartesi

Anne Yapımı Hediye (;

Bugün burkimle doğum gününe davetliyiz... Çoook sevdiğim kuzenimin çok sevdiğim kızı Elif'in 7.doğum günü. (; Her sene beraber kutlanır bizim sülalede doğum günleri (; kalabalık mutlu keyifli hatta çocukları bırakıp biz bile oyun oynarız gelinli damatlı babaanneli (; en son sessiz film oynamıştık en meşhur oyunumuzdur.... Allah bozmasın mutluluğumuzu inşallah....

Hediye vermeyi cok severim ama almayı değil.. Genellikle el emeğim olsun isterim.. Uğraşayım ter dökeyim kıymet vereyim isterim.. Hiçbirşey yapamıyorsam bi pasta yapıyım mesela... Elimizden olan herşey çok daha kıymetli  benim için...

Ve tam bir baba aşığı olan Elif'imize bu badyi yaptım.. Dün gece malum yıldönümümüzdü ve tüm günün hazırlığı uyudum yapamadım ama sabah 6 itibariyle aldım elime keçelerimi ve Elif'imizin badysi hazır çok şükür...

Nice güzel yaşları olsun inşallah... Sağlıkla sevgiyle giysin güzel kuzum....

2 yorum:

  1. Çok sevimli olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok tşk ederim.... Baba aşığı kızlar için en güzel hediye (;

    YanıtlaSil