11 Ekim 2013 Cuma

Erken Dil Eğitimi

Az önce bu yazıyı gördüm Facebook'da ve hemen paylaşmak istedim.. Burkim daha çok küçükken başladı araştırmalarım ve her okuduğum yazıdan aşağıdaki sonuç çıkıyordu... Şuan ki mevcut eğitim sistemimizde bunu başarmak zor fakat biz anneler istersek herşey olur  (;

 Yazıda da belirtildiği gibi ''okul öncesi şansa bırakılmaz....''


Bizim ingilizce maceramız dolu dizgin devam ediyor...
Düzenli bi sistem oluşturmadık sadece 1 ayda en az 2 kelime öğreniyoruz... Sistemli çalışamıyoruz çünkü deneme yanılma yöntemi yapıyoruz.. Ben renkleri öğrenmesini istediğimde burki reddede biliyor onun yerine alternatif bi kelimemiz olması gerekiyor oyüzdende sıralı düzenli olamıyor malesef ama bizim için önemli olan sırayla öğrenmesi değil doğru ve sıkılmadan öğrenmesi... 
Daha öncede belirtmiştim şuana kadar 12 kelime öğrendik... Bu hafta sayılarla devam etmek planımız... 

Bizim ingilizce temelimizde yardımcı olan kitaplarımızı paylaşmak istedim..
Umarım  bi yararımız olur...






Ve şimdi 
Smartys Book of Words alıp devam etmek istiyoruz... 



3 yorum:

  1. Ne güzel yapyorsunuz. Ben de çocuğuma yabancı dil öğretmeye gayret gösteriyorum. Yalnız selçuk üniversitesinde yayınlanan yabancı dil öğrenmede yaş faktörü isimli bu http://www.sosyalbil.selcuk.edu.tr/dergi/sayi1-8/6/20.pdf makale beni biraz düşünmeye itti. Öğretiyor muyum, evet hala öğretiyorum ama acaba doğru mu yapıyorum diyerek.

    YanıtlaSil
  2. Link deki yazıyı okudum ama inanın benim doğrularımı etkilemedi... Şuana kadar hep bi araştırma içindeydim hala öyleyim. tabiki aksi düşünceler varoluyor fakat karşımızda ne veririrsek alan bi nesil var.. Beyinleri durmadan çalışıyor kaydediyor ve unutmuyor bunu en iyi şekilde değerlendirmek önemli olan... O yüzden erken dil eğitimine devam (; eğer sıkmadan unutturmadan başarabiliyorsak ne mutlu bize... bunun çocuklarımıza zarardan çok yararı olur diye düşünüyorum...paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Karşıt fikirlere de ihtiyacımız var (;
    Sevgiler.....

    YanıtlaSil
  3. Bende sizinle aynı şekilde düşünüyorum. Ne verirsek onu alırız. Beyinleri sünger gibi. Ben de yabancı dil öğretiyorum küçük küçük. Hatta günlük yaşamda kullanarak. Sevgiler

    YanıtlaSil