3 Ekim 2013 Perşembe

Serbest Resim (;

Burkimin resim aşkı çoook daha küçük yaşından ve evimizin duvarlarından geliyor(; salonumuzun duvarlarında boşluk kalmıcak şekilde resim yapardı burki taa ki bu yaza kadar... Kızmadım hiç kısıtlamadım da çünkü çok büyük bi zevkle yapıyordu ve bi tarafı boyadıktan sonra diğer tarafların boyanmamasının bi önemi yoktu artık. (;

Evet kısıtlamadım iyiki de kısıtlamadım çünkü burkim çok küçük yaşından beri kare -daire - üçgen -bir ve tel ali (çöp adam) çizebiliyor... O yüzden kısıtlamak yerine çözüm aramayı daha doğru buluyorum.. Geçen yaza kadar beni tam olarak anlamıyordu ama şimdi sadece defterimize resim yapabiliriz dediğimde sadece defterine yapıyo biraz geç öğrendim ama herşeyin bizamanı var ve bu zamanı biz belirleyemiyoruz (;

Gelelim serbest resim çalışmamıza... 
Markette bu koca koliyi attıklarını gördüm ve hemen almak istedim...
Eve gelir gelmez burkim girdi içine dilediği gibi yazdı çizdi boyadı ve başladı parçalamaya (; içine girerken çıkarken oldukça zarar gördü resim kolimiz... 

Ömrü kısa oldu ama bayaa eğlendik ben bile girdim içine ;)))) eğer böyle bi koli bulursanız kesinlikle alın ve deneyin çok eğleneceksiniz...
Bizden demesi.....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder