8 Ekim 2013 Salı

Pepe'nin Alfabe Kartları

Çevremde yaptığımız çalışmalara etkinliklere farklı gözle bakan okadar çok kişi varki..? Daha doğrusu ne yaptığımızı anlamayan anlamaya çalışmayan desem daha yerinde olucak...

Ben burkime birşeyi öğretmek için hiç uğraşmadım öğretmeye çalışmadım... Öğretmek  öğretmenlerin işi. Biz sadece kalite vakit geçirmeye çalışıyoruz... Bir kez söylüyorum eğer kapıyorsa biliyor demektir.. Ki karşımızda herşeyi çok çabuk kapan öğrenen tekrarlayan bi nesil var artık şükürler olsun...  Kalkıp da sürekli tekrar ederek öğretmeye çalışmanın  bukadar erken bi yaş için yanlış olduğunu herkesden önce ANNELER bilir (;

Neyseeeee gelelim alfabe kartlarımıza; bunları alırken alfabe olarak düşünmemiştim her harfin üzerinde anlatımı açık ve renkleri canlı birer nesne birer kelime var. Amacımız günlük hayattaki kelimeleri peppe yoluyla öğrenmekti... Çok şükür oldu... Geçen kış aldığımız kartlarımızın şuna herbirini biliyor burkim...

Hatta biliyordaa bana soruyor....
-anniş bu nediiiir...?     ;))))

Kartların arkasında her harfin yazılışı ve noktalarla yazıma yardımcı olmak için bölüm var... İleride kullanmak için saklıyoruz.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder