12 Ekim 2013 Cumartesi

Durmadan,Yılmadan,Bıkmadan Geçen 5 Yıl (;

Hayat arkadaşımla, sırdaşımla, eşimle evleneli 5 yıl oldu... Zaman ne çabuk geçiyor daha dün gibi ilk buluşmamız (; sağlık huzur mutluluk dolu nice nice senelerimiz olsun... Mükemmel bi eş mükemmel bi baba hayatımdaki iyikilerin sebebi seni çooook seviyorum....

İlk günkü gibi sonsuza kadar..... #12.09.2009#




Geçen sene olduğu olduğu gibi bu senede evimizde kutladık.. Malum burkimi bırakıpda dışarı çıkmak keyif vermez bana.. Birkaç sene sonra acısını çıkartırız inşallah...

Eeen kutlama evde olunca hazırlıklarda başladı... Sağolsun canım annem sarma yapmış bize hemde koca bir tencere ve hem yaprak hem lahana.. Elleri dert görmesin inş...

Pastamızı gene ben yaptım... Uğraşmayı çok seviyorum hele ki o uğraş evim eşim oğlum sevdiklerim içinse deymeyin keyfime.    (;
 
Huzur içinde nice güzel yıllar bizim olsun.. Hepimizin olsun....

2 yorum:

  1. Allah bir ömür bozmaz inşallah ağzınızın tadını..
    Çok çekici bir sofra olmuş:)

    YanıtlaSil
  2. (; Amiin güzel dilekleriniz içn sonsuz teşekkür ederim...

    YanıtlaSil