15 Aralık 2013 Pazar

Oyuncağın Kızı-Erkeği Olmaz (:

Markette sindy mutfak seti çarptı gözüme.. Hemen kutuyu aldım ve burağa gösterdim oynamak istermisin diye sordum "mamamı pişircez" dedi ve hemen aldııık (; iyiki de almışız...
Bu oyuncak sayesinde burkim özbakım işlerine daha bi düşkün oldu.. 
(yemeğini artık dha rahat yiyo, ben mutfakta yemek yaparken oda oyuncak ocağında yemek yapıyo)

Kağıttan sebzeler meyveler yaptık beraber, onları tenceresinin içine atıp yemek yapıyor ve her akşam bize çay yapıyor ;)))) çay bardağını tabağıyla beraber düşürmeden getirmeye çalışıyor!! Bu çabası bile beni inanılmaz mutlu ediyor....

Evet benim için oyuncağın kızı,erkeği olmaz!!!! Yeterki burki eğlensin ve öğrensin... Çok rastlıyorum o kız oyuncağı alamayız gibi sözlere!!! Tabiki abartmamak şartıyla alınmalı çocuklar şekilciliği bukadar erken oyuncaklarla öğrenmemeli diye düşünüyorum... 

Üzerindeki sindy stickerlarını çıkardık ve ilk pembe oyuncağımıza sahip olduk (:
Biz çok eğleniyor ve öğreniyoruz!!! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder