14 Aralık 2013 Cumartesi

Dikkat ve Zeka Becerileri

Burkime 2 yaşından sonra eğitim setleri almayı planlamıştım.. bardabas-yapa-adımadım gibi birçok yayınları uzun uzuun  araştırdım ve sonuç olarak tekbir yayınevıne bağlı kalmamakda  buldum çareyi...

D&R'da çamlıca çocuk yayınevinin  okul öncesi kitaplarını gördüm ve ilk kitabımızı aldık. Hem burkimi hemde kitabımızı denemeye başladık çok da memnun kaldık..

Üzerinde +3 yazıyor fakat biz çok rahat yapabildik sonlara doğru biraz zorlaşıyor (tabi bizim için) ama o bölümleride ileri yaparız diye düşündüm.. Hergün 1 sayfa yapmaya çalışıyoruz.. Hem burki sıkılmıyor hemde birazda olsa daha kaliteli vakit geçiyoruz (;

İçerisinde;
Aynısını bul
Eşleştirme
Tamamlama
Farklı olanı bul
Örüntü
İlişiğini bul 
Noktaları tamamla gibi bölümleri var...

Biz oldukça memnunuz tavsiye ederiz...




2 yorum:

  1. Çok güzelmiş kitaplar, düzenli bir kitap takip etmek çocuklar için de çok faydalı.

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle katiliyorum size!! suana kadar tabletimizden yararlaniyoduk oruntu aynisini bulma eslestirme gibi oyunlarla ama kitap aliskanligi cok daha farkliymis gercekten... umarim ilk gunku hevesimizle devam ederiz (;

    YanıtlaSil