5 Aralık 2013 Perşembe

Hoşgeldin 30. Ay

Burkim artık taam 2buçuk yaşında meğer ne büyük bi hikmetmiş bu 30.ay nasıl bianda büyürmüş benim kuzum anlamak yaşamak çok zor  (; evrim geçirdik gibi hissediyorum burkimin gerçekten büyüdüğünü hissediyorum!!!
Herşeyi kendi yapmak istiyor ve yapıyor (; tuvalete kendi gidip çamaşırlarını indirip çişini kendi yapmak istiyor ve yapıyor yardım etmeye çalıştığımda da " hayır anniş ben yaparım" diyor ;))) gülsemmi ağlasammı, sevinsemmi artık büyüdüğünü kabullensemmi karmaşası içindeyim (;

30.ay bize çoook şey kattı 1den 20ye kadar sayabiliyoruz hatta ingilizce 10a kadarda sayıyoruz.... Ingilizce eğitimimize 2 kelime daha ekledik hatta bir tanesi burki tabletten kendi öğrendi (; ve artık bi ingilizce defterimiz var içerisinde burkinin öğrendiği ingilizce kelimelerin resimleri var hem pratik yapıyoruz hemde kelimeler çoğaldıkça karıştırma ihtimaline önlem almış oluyoruz!!! 
Şarkı ezberleme olayını tamamen çözdük bütün şarkı ve reklamların son sözcüklerini söylüyordu ama artık sevdiği birsürü reklamı ezberledi ve gene ara ara eşlik ettiği 4-5 şarkının birini tam olarak ezberledi (fışfış kayıkçı)  buaralar taktığı takıldığı kelimelerimiz de oldu (; "vaybee- lütfen- olamaz- No No No"  ve pokoyo dansından trotro dansına geçiş yaptık (; (tek ayağının üzerinde dans ediyor)  ve rap şarkıları çok seviyor artık burkiiiiim (;

Gerçekten HOŞgeldi 30.ay iyiki geldi burkimin büyüdüğünü görmek buna şahit olmak inanılmaz bi duyguymuş kendime şimdimi görüyorsun büyüdüğünü diye bile soruyorum ama gerçekten şimdi görüyormuşum.. Herşey daha net daha anlamlı daha güzel... 
Daha nicee nice güzel günler bizimle olsun (;

2 yorum: