23 Aralık 2013 Pazartesi

Anne Yapımı 'BaloncuK'

Her çocuk gibi burkimde çoook seviyor baloncukları ( sevilmicek gibide değil ki ;) yazın açık daha rahat oynasaydı kış geldi diye en sevdiği şeylerden vazgeçmiyoruz!!!! Güneşi gördüğümüz an koşa koşa parka gidiyoruz, haftada en az bikere dışarıda yemek yiyoruz ve kuşlara yem atıyoruz, kalorifer peteğinin yanında hala sulu oyunlar oynuyoruz (; kısacası engellemiyoruz kendimizi ve mutlu oluyoruz!!!

Burkimle yaptıgım herseyi kendimle kıyaslar oldum (; onu götürdüğüm Park'da ben küçükken oynuyordum, gittiğimiz tiyatro salonuna ben defalarca annemle giderdim gibi gibi gibii (; ve inanılmaz mutlu oluyorum bu anları yaşadıkça!!!! Ve gene. Böyle düşünceler hayaline dalarken annemin bıze küçükken bulaşık deterjanıyla yaptığı baloncukları geldi (; hemen bende oğluma yaptım!!! Şimdilik her akşam rutinimiz oldu... Önce kollarını sıvıyor (;  sonrada ''baloncuk oynayalımmı anne'' dıyor kuzuum!!!

Gerekli olanlar;
Pet şişe
Çorap
Bulaşık deterjanı
Gıda boyası (olmasada olur)

Şişenin alt kısmını istediğimiz ölçüde kesiyoruz, kestiğimiz alt kısım yerinde çorabı geçiriyoruz!! Deterjanı sulandırıp şişeyi batırıyoruz ve içme yerinden üflüyoruz sonrada saatlerce oynuyoruz (; ben burkiden daha çok oynadım ;))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder