19 Temmuz 2014 Cumartesi

18 Mayıs En Özel Günüm !!! #ARTIK 3 YAŞINDAYIIIIIZ# (;

Çooook uzun bi aradan sonra sonunda bloğumuza geri döndük... Kaldığımız yerden devaam (;

Bu çoook uzun zamanda çok şeyler yaptık burkimle.. Doğum günümüzle başlayalım.. 
Minion aşığı burkimin 3. Doğum günü minions temalı oldu... Herşey anne yapımı (; zaman su gibi akıp giderken sadece bir seyirci olduğumu farkettim.. Annemin dediği gibi aslında;
Daha sen 3 yaşındaydın, şimdi oğlun!!!

Dün gibi doğdun gün şimdi 3 oldun... Sağlıkla huzurla büyü bebeğim... Hep bizimle hep benimle büyü.. Çoook mutlu büyü!!!!

Gelelim partimizin detayına (;
2 ay önceden başlayan hazırlıkla süpeer bi parti oldu çok şükür... Koca İzmir'de sarı bardak bulamayan ben!!! sarı bardak icat ettim (; karton bardak alıp fon kartonu kapladım ve üzerine minion çizdim (; alternatif düşünmek herzaman kurtarır!!!! (;

Pastada el emeğim 4. Şeker hamurlu pastam ile sonunda oldum ben artık diyebildim (;
Anı çerçevemizde anne yapımı (; keçe ile kapladım ve süsledim...

Çok uğraştım ama çoook güzel oldu...

Nice güzel yaşamları, yaşları olsun inşallah evlatlarımızın (;













2 yorum: